نماینده مردم شیراز در مجلس:شهرک های صنعتی بزرگ شیراز مشکل تامین برق دارند، خط دوم آبرسانی به شیراز نیز که آقای روحانی افتتاح کرد هنوز کامل نشده و 14 کیلومتر از این مسیر تکمیل نشده است. خط آبرسانی به روستاهای زرقان و خرام نیز دچار مشکلاتی است. راه های روستایی که در بودجه کد و ردیف دارند از سوی وزارت راه باید مطالعه و مجوز کمیسیون ماده 23 آن اخذ شود.
کد خبر: ۹۸۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 11 August 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: جعفر قادری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 20 مردادماه) مجلس شورای اسلامی به استناد ماده 140 آئین نامه داخلی گفت: همه طرح ها و لوایحی که در سامانه بارگذاری می شود یا در اختیار هیات رئیسه قرار می گیرد باید همان جلسه یا نهایتا 2 جلسه بعد اعلام وصول شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر، گفت: در تذکر صبح امروز اگر به مردم ترک زبان بی احترامی کردند عذرخواهی می کنم زیرا قصد بی احترامی به ترک زبانان را نداشتم.

وی یادآور شد: استان فارس به لحاظ وضعیت بیماران کرونایی در شرایط مناسبی نیست، بیماران از استان های همجوار نیز به این شهر می آیند لذا دولت باید توجه ویژه ای داشته باشد و نسبت به وضعیت بیمارستان ها و تامین داروی بیماران رسیدگی کند.

قادری در تذکری دیگر به قطعی برق در استان فارس اشاره کرد و گفت: این استان همانند استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان دارای مناطق گرمسیری زیادی است که باید مورد توجه قرار گیرد همچنین کمربندی شیراز به لحاظ روشنایی و آسفالت مشکلات جدی دارد و وزارت راه باید به این مسئله ورود کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: شهرک های صنعتی بزرگ شیراز مشکل تامین برق دارند، خط دوم آبرسانی به شیراز نیز که آقای روحانی افتتاح کرد هنوز کامل نشده و 14 کیلومتر از این مسیر تکمیل نشده است. خط آبرسانی به روستاهای زرقان و خرام نیز دچار مشکلاتی است. راه های روستایی که در بودجه کد و ردیف دارند از سوی وزارت راه باید مطالعه و مجوز کمیسیون ماده 23 آن اخذ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار